zondag 14 augustus 2011

Dot painting.... Stipjes schilderij

Ik vond de "dot paintings" (stipjes schilderijen) van mijn moeder zo leuk, dat ik er zelf ook eentje wou maken. Maar dan wel in de kleuren van mijn nieuwe kamer als we een ander huis hebben gekregen. Lijkt me heel leuk om mijn eigen schilderij daar dan op te hangen.

Dit ben ik, lekker aan het stipjes zetten met acrylverf...







Dit is mijn schilderij geworden, in de kleuren zwart, licht- en fel blauw, rood, hard- en zachtroze en wit.




En hieronder wat detailfoto's....




Ik ben er zelf heel blij mee, want hij is echt goed gelukt en precies met de kleuren die ik mooi vind.





2 opmerkingen:

  1. Wat ontzettend leuk zeg!! Heel mooi geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey,
    van de ene blog naar de andere, en zo kwam ik op deze blog. Super seg, dit schilderijtje!!
    Echt heel mooi en leuk gedaan!!
    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen